پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226151
بمب خبري:فساد 8 هزار ميلياردي/بازداشت فرزند و همسر مديرعامل
تاریخ انتشار : 1395/06/11 08:29:22
نمایش : 885
سخنگوي فراکسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس از فساد 8 هزار ميليارد توماني در صندوق ذخيره فرهنگيان و بازداشت فرزند و همسر مديرعامل اين صندوق خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين مقصودي عصر ديروز در همايش اقتصاد مقاومتي که با حضور مديران شهرستان سبزوار برگزار شد با گراميداشت ياد شهيدان دولت، اظهار کرد: از ابتداي تشکيل مجلس شهرستان سبزوار داراي دو نماينده بوده و چندي قبل بحثي در مجلس مطرح‌ شده بود که خوشبختانه روز گذشته در جمع‌بندي کميسيون بالغ‌بر 10 نماينده در دوره آينده مجلس شوراي اسلامي افزوده مي‌شود.

وي با اشاره به برگزاري جلسات متعدد براي افزايش 10 نماينده به مجلس، افزود: با پيگيري‌هاي صورت گرفته از اين ميزان نماينده جديد يک سهميه نيز به شهرستان سبزوار داده‌ شده است بنابراين اين موضوع اقدامي مهم در راستاي توسعه شهرستان سبزوار محسوب مي‌شود.

سخنگوي فراکسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس ادامه داد: در جلسه اخير کميسيون نيز شهرستان کلات نادر از حوزه مشهد خارج‌شده و به شهرستان سرخس اضافه‌شده و شهرستان احمدآباد هم به سمت مشهد افزوده شد.

مقصودي با اشاره به اهميت موضوع اقتصاد مقاومتي، تصريح کرد: اجراي اقتصاد مقاومتي نيازمند همکاري دولت و مجلس است و دستگاه‌هاي اجرايي هم بايد براي اجراي شعار امسال به منابع داخلي و نيروي انساني توجه کنند.

وي بابيان اينکه ارتباط دانشگاه با صنعت آن‌گونه نيست که در صحبت‌هاي مسؤولان گفته مي‌شود، عنوان کرد: به دليل اينکه در بسياري از کشورها نخبگان فکري و ابزاري عامل توسعه کشور شده‌اند ولي متأسفانه در کشور ما از اين نخبگان به‌خوبي استفاده نمي‌شود و فقط رقابت‌هاي سياسي و باندبازي‌ها سرلوحه نخبگان قرارگرفته است.

سخنگوي فراکسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس اضافه کرد: زماني که نخبگان فکري و اخلاقي دست‌به‌دست هم مي‌دهند مي‌توانيم در مسير توسعه‌يافتگي قرار بگيريم و بايد بخش خصوصي هم در اين زمينه فعال شود تا بتوانيم در مسير پيشرفت و توسعه کشور حرکت کنيم.

مقصودي با اشاره به برخي از مفاسد اقتصادي رايج در کشور، يادآور شد: تاکنون بالغ‌بر يک هزار و 500 ميليون تومان به خزانه دولت بازگشته است و در صندوق ذخيره فرهنگيان هم بر اساس مدارک مستند بيش از 8 هزار ميليارد تومان فساد مالي صورت گرفته است.

وي بابيان اينکه همسر و فرزند مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان بازداشت‌شده‌اند، گفت: شخص مديرعامل در مصاحبه‌اي فقط فساد 3 هزار و 800 ميليون توماني را قبول کرده لذا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي وکيل مردم هستند تا بتوانند از حقوق اقشار مختلف مردم دفاع کنند.

سخنگوي فراکسيون مبارزه با مفاسد اقتصادي مجلس با اشاره به استيضاح وزير آموزش‌وپرورش نيز افزود: اگر مباحثي مرتبط با استيضاح فاني را مطرح کرديم فقط به دنبال خدمت‌رساني به مردم‌به‌دور از سياسي بازي‌ها هستيم.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html